1 mar. 2016

Dar de mărțișor, prin pădure

Ce dar mai frumos de mărțișor pentru o iubitoare de flori decât o ieșire la pădure, să vedem ce a mai înflorit?Și am găsit așa: sus de tot, pe vărf, prin vegetația uscată, ghiocei mici, care acum începeau să iasă,


mai jos, cam pe la vreo 800 de m, viorele și măseaua ciutei, care cresc împreună și au ieșit în același timp de sub stratul gros de frunze - o minunăție de flori,





și, și mai jos, pe dealuri, speciala hepatica, pe care chiar că nu am mai văzut-o în natură de pe vremea când eram copil, când le ziceam ochiul boului și le culegeam primăvara





 Când să plecăm, am dat și peste un corn sălbatic care înflorise.



Și recunosc, am luat câteva minunății și acasă.



2 comentarii:

  1. Exact florile primaverilor mele din padurea din spatele casei parintesti, cu multi ani in urma ... Maseaua ciutei n-am mai vazut de mai bine de 20 de ani. Merci !

    RăspundețiȘtergere