10 feb. 2016

Ghiocei 2016/Snowdrops

M-am gândit că merită o postare doar cu ei, așa, pentru că sunt primii care înfloresc, au nume frumos, grecesc, Galanthus, floarea de lapte și mai sunt și cei mai curajoși și rezistenți. Nu am vreun soi deosebit (din cele scumpe, din vreo 2000 cultivate), dar sunt clar din cei rezistenți, că au trecut două ninsori, mai multe geruri și schimbări bruște de temperatură. Îmi plac așa cum sunt și cum stau ei în pâlcuri mai mari sau mai mici ori mai singuratici, mai pitiți sau mai la vedere, care cum a apucat.















UPDATED la12.02.2016






Gigantul galanthus elwesii

Galanthus elwesii



Leucojum vernum, ghiocelul bogat


Snowflakes
Am citi că la noi cresc doar 3 soiuri: Galanthus Nivalis, Galanthus plicatus( cu frunzele îndoite, e deja pe cale de dispariție) și Leucojum vernum ghiocelul bogat. Alte soiuri se mai aduc la magazinele de flori. Eu am 3 soiuri din grădină:nivalisul, bogatul și gigantul galanthus elwesii, uite:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu